כמה עולות עבודות גבס מיוחדות?

גבס הוא חומר בנייה הנחשב נפוץ מאוד לא רק במשרדים ומקומות עבודה, אלא גם בדירות ובתים פרטיים. גבס יכול לשמש למגוון רחב של עבודות, כולל בניית קירות, מחיצות, תקרות, מדפים, נישות לטלוויזיה, נישות תאורה מגבס ועוד. מה חשוב לדעת על אלו? – קראו כאן. 

ראשית, מהן עבודות גבס מורכבות? 

עבודות גבס מיוחדות הן עבודות מורכבות יותר, המשלבות טכניקות מיוחדות ויצירתיות מהצד של אנשי המקצוע. כדי ליצור מראה ייחודי ומעוצב, בחלק גדול מהמקרים גם בהתאמה אישית. כאשר מחפשים לבצע פרויקטים מיוחדים מגבס, מחירים הם בעצם אחד מהפרמטרים הכי חשובים. זאת, וכמובן הנושא של מציאת איש המקצוע הנכון. מעבר לכך, חשוב לציין שכפועל יוצא מהמקצועיות של אנשי המקצוע, מחיר עבודות גבס ישתנה כמובן בהתאם. על מנת שתוכלו לעשות סדר בנושא ולמצוא את אנשי המקצוע הנכונים, ריכזנו עבורכם מידע על מחירי עבודות הגבס – המשיכו לקרוא. 

מחירי עבודות הגבס – כמה עולה עבודת גבס מיוחדת? 

אם אתם שואלים כמה עולה עבודת גבס מיוחדת, הציצו בטבלה הבאה שריכזנו כאן עבורכם:

סוג עבודת גבס מיוחדת

מחיר עבודה מיוחדת בגבס ופירוט

בניית תקרות גבס

בעלות של כ-180 – 300 ₪ למ"ר, תוכלו להנמיך את התקרה, או לחילופין, לבנות בתקרה נישה עבור תאורה (כמו תאורת ספוטים יפהפייה). 

בניית מדפי גבס

ע"פ מחירון עבודות גבס מיוחדות, ניתן לבנות מדפי גבס מעוצבים בעלויות של כ-70 ₪ למ"ר. יש לציין, חוזק הגבס חייב להיות מותאם למשקל הפריטים שעתידים להיות מונחים על המדף. 

בניית קירות גבס

בעלויות של כ-180 – 250 ₪ למ"ר, ניתן לבנות קירות גבס מסוגים שונים, לייצר חדר נוסף בבית באמצעות מחיצות גבס ועוד. 

 

היתרונות של עבודות גבס מיוחדות

עבודות אלו מציעות מגוון יתרונות, כאשר יתרונות אלו הם עיצוביים ופרקטיים כאחד. למשל, גבס הינו חומר אשר מאפשר לכם אופציות עיצוב מאוד מגוונות. זאת, מכיוון שגבס הוא חומר גמיש שניתן לעצב בצורה מדויקת מאוד. לפיכך, עבודות גבס מיוחדות מאפשרות ליצור מגוון רחב של עיצובים, החל מעיצובים מודרניים ועד לעיצובים קלאסיים, כפריים ואפילו יוקרתיים יותר. ברמה הפרקטית של העניין, עבודות גבס מיוחדות יכולות לשמש גם עבור תאורה נסתרת, הסתרת חיווט, יצירת חללים מוסתרים (מה שנקרא "נישות גבס") ועוד. לאחר שהבנו כמה עולות עבודות מיוחדות מגבס, בואו נעמיק במציאת הקבלן הנכון לעבודות אלו. 

כיצד לבחור קבלן גבס לעבודות מיוחדות?

בסופו של דבר, כאשר יוצאים לחיפושים אחר קבלן גבס לעבודות מיוחדות. חשוב לוודא שהוא בעל ניסיון וידע בתחום, אבל לא רק. מעבר למקצועיות והניסיון של הקבלן, חשוב גם לוודא שאותו איש מקצוע מחזיק בתיק עבודות שניתן להתרשם ממנו בבקשה שלכם. תיק העבודות חשוב לא רק כדי להוכיח את מקצועיות ומומחיות הקבלן. אלא גם על מנת לוודא שהסגנון של הבנייה שלו מותאם לסגנון שלכם. אם אתם צריכים סיוע נוסף במציאת קבלן גבס מומלץ לעבודות מיוחדות. אנחנו ממליצים להתחיל עם השוואת מחירי קבלני גבס. כך תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר של השוק.